MISTRAL GARANCIA

SUP, szörf és azok kiegészítő termékeinek garanciális tájékoztató oldala.

A Mistral tartós anyagokból készült minőségi termékek iránti elkötelezettsége nyilvánvaló. Ezért kínál erős garanciát termékeire. Ha valamilyen okból kifolyólag mégis olyan problémája merül fel a megvásárolt termékkel kapcsolatban, amelyről úgy gondolja, hogy ez a garancia hatálya alá tartozik, kérjük, lépjen kapcsolatba azzal a kereskedővel, ahol a terméket vásárolta, vagy ha ez nem lehetséges, vegye fel a kapcsolatot a legközelebbi hivatalos Mistral kereskedővel.

Ez a gyártási hibákra vonatkozó korlátozott garancia kizár minden egyéb kifejezett vagy hallgatólagos garanciát, ideértve a közvetett garanciákat is az értékesíthetőségre és az adott célra való alkalmasságra vonatkozóan a Mistral SUP-ok, evezők és kiegészítők tekintetében. Kizárja a hibákból származó esetleges vagy következményes károkat vagy kiadásokat. A Mistral Red Dot divíziók összesített felelőssége a hibás termékért fizetett eredeti fogyasztói vételárral megegyező összegre korlátozódik.

Egyes államok, országok vagy tartományok törvényei nem engedélyezik a véletlenszerű vagy következményes károk kizárását vagy korlátozását, ezért a fenti kizárás esetlegesen Önre nem vonatkozik. Amennyiben az itt foglalt korlátozások vagy kizárások ellentmondanak bármely ország, állam vagy tartományi törvénynek, az ilyen korlátozás vagy kizárás elválasztható, és az itt leírt összes többi feltétel marad teljes egészében érvényben, illetve az itt leírtak alapján érvényesíthető vagy elutasítható a garancia. Ez a garancia meghatározott törvényes jogokat biztosít Önnek. Azoknak a fogyasztóknak, akikre az állami, országos vagy tartományi fogyasztóvédelmi törvények vagy rendelkezések vonatkoznak, a garancia előnyei kiegészülnek az ilyen fogyasztóvédelmi törvények által biztosított minden joggal.

On-line garancia regisztráció

Töltse ki az űrlapot a vásárlástól számított 2 héten belül a garancia érvényességének és aktiválásának biztosítása érdekében. Tartsa meg eredeti vásárlási bizonylatát bemutatás céljából, ha valószínűtlen módon mégis garanciális igény jelentkezne, forduljon kereskedőjéhez vagy a nemzetközi forgalmazói hálózat egyik tagjához. Az on-line regisztrációs űrlap itt található.

Felhasználási feltételek

Az eredeti vásárló („Fogyasztó”) számára a Mistral Red Dot Division BV a vásárlás napjától 12 hónapos, egy (1) éves garanciát vállal a hajótest és tartozékai anyag- vagy gyártási hibáira.

Korlátozott jótállás részletei

Garantáljuk, hogy termékeink a gyártás vagy az anyagok által okozott hibáktól és sérülésektől mentesek, a vásárlás dátumát követő 12 hónapig. Ez a garanciális kötelezettségvállalás nem terjed ki semmilyen egyéb kártérítési feltételre, amelyek közvetlenül vagy közvetve az alábbiak következtében bekövetkezett károkhoz vagy hibákhoz kapcsolódnak:

  • mind a szokásos, mind az alkalmi használatból eredő természetes kopás, elhasználódás,
  • szélsőséges időjárási vagy környezeti viszonyok,
  • nem megfelelő folyadékkal, vegyszerrel való tisztítás, a hideg friss víz kivételével,
  • használat  magasabb mint 40 és alacsonyabb mint 2 Celsius fok hőmérséklet mellett,
  • hosszabb idejű tárolás magasabb mint 30 és  alacsonyabb mint 2 Celsius fok közötti hőmérsékleten,
  • szakszerűtlen szállítás ideértve a légi és közút szállítást, kifejezetten a tetőcsomagtartón való rögzítést, 
  • be-, kirakodást vagy leejtést, az autó tetőcsomagtartóján történő túlzott meghúzást,
  • nem rendeltetésszerű használat vagy kezelés,
  • bármilyen további eszközzel történő vontatás,
  • szerkezeti vagy dimenzióbeli módosítások,
  •  a MRD-n kívül bármely harmadik fél által történő javítás,
  • a felfújható SUP nedves állapotban történő tárolása tárolózsákban,
  • a szkeges rész szakszerűtlen fel illetve összehajtása,
  • az előírtnál nagyobb szkeg használata,
  • bármely tárggyal történő ütközés,
  • bármely álló vagy mozgó tárgyról közvetlenül a deszkára ugrás,
  • agresszív vagy ésszerűtlen viselkedés a termék használata során,
  • a termék nedves, sötét, szellőzés nélküli helyeken való nem szabványos tárolása,
  • a termék garanciális bejelentést követő további használata,
  • a szín elhalványulása az UV hatások következtében,
  • az édesvízzel való öblítés hiánya a használatot követően,
  • sós vízben történő használat következtében sókristályosok lerakodása, amely fakulást, romlást vagy anyagromlást eredményez,
  • a termék kiszárításának elmulasztása tárolás előtt,
  • a termékhez mellékelt használati utasítás be nem tartása,
  • a kiskereskedő általi kezelésre és használatra vonatkozó útmutatások be nem tartása,
  • túlzott erő alkalmazása, beleértve a túlzott meghúzást, tolást, felfújást vagy csavarást,
  • a termék áthúzása koptató vagy éles felületeken,
  • deszka vagy evező használata olyan testsúlyú személyeknél, amely meghaladja a tervezési és anyagkorlátokat,
  • a termék kölcsönzése a tulajdonos által bármilyen kereskedelmi célra,
  • túlzott szélben történő használat, ahol ütéskárosodás és elsodródás valószínű,
  • a SUP-ok túlpumpálása 18 psi-nél nagyobb mértékben,
  • maximális nyomáson való hosszú idejű tárolás,
  • szakszerűtlen összehajtás.

Garanciális szolgáltatás igénybevétele

Ha problémája van a SUP-jával vagy kiegészítőjével és gyanítja, hogy azt hibás anyagok vagy megmunkálás okozhatja, vegye fel a kapcsolatot a legközelebbi hivatalos Mistral SUP kereskedővel és gondoskodjon a probléma ellenőrzéséről. A Fogyasztó felelős a legközelebbi márkakereskedőhöz történő el és visszaszállításért, a szállítási költségek térítéséért. A mindenkori szállítási költségek nem kerülnek megtérítésre Vevő részére.

Ha hibát talál a kereskedője

Ha a kereskedői ellenőrzés eredményeként az anyagoknak vagy a kivitelezésnek tulajdonítható hibát észlel, úgy jelzi azt a Mistral Red Dot Division B.V. felé. A Társaság döntése alapján ingyenesen megjavítja vagy kicseréli a Mistral SUP-ját vagy kiegészítőjét. Mindehhez szükség lesz a vásárlás igazolására, amely csak az eredeti vásárló számára érvényes. A Mistral Red Dot Division B.V a korlátozott jótállás feltételei között nem fedezi a szállítással vagy az adókkal kapcsolatos költségeket. Szükség lesz továbbá a problémát bemutató részletes fényképekre is a követelések feldolgozása érdekében.

Javítás olyan országban, amikor az nem a vásárlás eredeti országa

Ha a javítási szolgáltatásra olyan országban van szükség, amely nem a vásárlás országa, akkor a fogyasztó betartja az összes vonatkozó exporttörvényt és -szabályt, és felelős minden vámért, hozzáadottérték-adóért, valamint egyéb kapcsolódó adókért és díjakért. Nemzetközi szolgáltatás céljából a Mistral SUP forgalmazó megjavíthatja vagy kicserélheti a hibás termékeket és alkatrészeket hasonló termékekkel és alkatrészekkel, amelyek megfelelnek a helyi előírásoknak.

Mistral Red Dot Divízió opciók

A Mistral Red Dot Division BV fenntartja a jogot a jótállás kielégítésére a termékek vagy a hibásnak ítélt alkatrészek javításával vagy cseréjével. Ezenkívül a Mistral Red Dot Division BV fenntartja a jogot az eredeti Mistral SUP-ok, deszkák vagy felszerelések cseréjére hasonló, aktuális termékekkel.

2021.01.04.